Tailsweep topp

Thursday 13 February 2014

lara melchior for &otherstories


Igår när jag var på stan var jag in på & Other Stories och där upptäckte jag en ny kollektion smycken i samarbete med smyckesdesignern Lara Melchior. Ärligt talat så provade jag nog varje smycke.. Enda problemet är att man vill ju ha flera ringar tillsammans, som på bilden här, och då drar det iväg.. Men jag måste nog tillbaks en sväng idag för en juvel till.


För några år sedan visade jag bilder från just Lara Melchiors atelje. Om ni inte följde bloggen då, måste ni kika in här och se hennes magiska ateljé. Den här kvinnan har stil.
 
 
Smycken i mässing och marmor - det gillar vi i inredningsvärlden..


Vackra Lara Melchior i sin atelje.
 
Visst är hon, ateljén och smyckena helt ljuvliga!!?
 
 
 

2 comments:

  1. Ja, det är så fina smycken - svårt att välja bara som sagt. Tack för länkar - kul att läsa.

    ReplyDelete
  2. Gingko armbandet var väldigt snyggt. Kram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.