Tailsweep topp

Friday 28 June 2013

miniature styling


 Jaha, vad är nu detta? En gammal allmogebyrå? Inte riktigt min stil, kanske..

pics: seventeendoors

Näe, utan en helt gudomligt söt liten byrå gjord för sådär sjuttio år sen, som mormor & morfar hade med sig till vår lilla tjej när de kom och hälsade på förra veckan. När jag hittade miniatyrhänderna på loppis häromdagen visste jag ju precis var de skulle stå, tillsammans med en liten vas från Svenskt tenn med en miniros från vår trädgård.


5 comments:

  1. Interesting! Very deceiving.
    Maya
    http://jiloeastdesign.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Men så charmigt! Hihi... jag blev verkligen toklurad av den första bilden... :)
    Ha en fin lördag!
    Kram

    ReplyDelete
  3. Ha ha - jag blev totallurad!! Trodde att det var vanlig storlek! Häftigt!! Jättesött var det i alla fall! Tack för ständigt bra inspiration!! Kramar Emma

    ReplyDelete
  4. Ah ! So nice !

    ReplyDelete
  5. How cute! I used to collect miniatures when I was a girl so the younger version of me just got really excited. :)

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.