Tailsweep topp

Monday 17 September 2012

a new pillow




Den här fina kudden, Moreprint från Tine K Home, fick jag precis veta att jag vunnit hos inspirerande me and Alice. Kudden är i kelim-print, och ni som hänger med här vet ju att jag älskar just kelim. Dessutom går den i lugna, dova färger som passar perfekt den här årstiden. Jag tänker att den är lika snygg utomhus, som inomhus, så den kommer nog att få flytta till vårt ställe vid havet.

pics: Tine K Home (pressbilder)


Som sagt, kika in hos stylisten/fotografen/skribenten Susanne med bloggen me and Alice där det bjuds på egna bilder, ofta från familjens fina hem, där enkelheten och det naturliga står i fokus, på helt rätt sätt. Tips, tips!


8 comments:

  1. Älskar Tine K. Snyggt allt..
    I förra inlägget. Visst stil rent fint, men jag är sååå trött på alla vit svarta hem.
    Ha det bra
    Eva

    ReplyDelete
  2. Vilken fin vinst du fått där:) Verkligen super fint:)

    Ha en fin kväll!!!

    ReplyDelete
  3. Grattis till den fina vinsten! Visst bjuder både Susanne och hennes dotter på skön inspiration.
    Anita

    ReplyDelete
  4. Grattis till vinsten! Så himla fin - man KAN aldrig ha för många kuddar ;)

    ReplyDelete
  5. Hei, finner jeg disse delene svært vakker og interessant.Jeg vet noen ganske bra, og jeg håper du liker.
    http://www.delightfull.eu/suspension/brubeck_unique_hanging_lamp.html

    ReplyDelete
  6. TACK för alla fina hälsningar!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.