Tailsweep topp

Sunday 16 October 2011

stickat

Denna underbara höstdag myser jag och storasyster i våra nya stickade klänningar från H&M. Svängde in där en snabbis igår och hittade massor av fint. En söt kofta med fjärilar till storasyster blev det också (tur lillasyster kan ärva sen..).
Här har vi redan kört förmiddagspasset med gymnastik för den stora och sandlådan för den lilla. Nu en snabb lunch innan det blir nya spännande äventyr.

pics: seventeendoors


Have a lovely, lovely Sunday!



7 comments:

  1. Oj så fina! Den stickade klänningen (den stora) skulle jag kunna tänka mig till mig! Tack för tips!!

    ♥ Mia

    ReplyDelete
  2. Vilka myskläder! :-)

    Vilken tur Mackapär länkade till dig i dag - jag tappade bort dig tidigare, kunde för mitt liv inte minnas vad bloggen hette. När hon länkade så fick jag en sådan där aha-upplevelse direkt, nu ska jag vara ordentlig och lägga till mig som följare direkt. :-)

    ReplyDelete
  3. Så fint med stickat! Tack för tips :)

    ReplyDelete
  4. Vilken snygg stickad klänning (vuxen), blir riktigt sugen...undrar om den är tung att bära, eller är av den där härligt tyngdlösa varianten.

    Hälsar gör Anna

    ReplyDelete
  5. Tack!
    Anna - jag upplever den inte som tung, utan rätt bekväm.. :)

    ReplyDelete
  6. Älskar den stickade klänningen:)

    Vilken fin blogg jag ramlade in i just nu!

    Önskar dig en din dag, kram

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.