Tailsweep topp

Saturday 10 September 2011

brown little details

Att jag gillar bruna detaljer för att ge hemmet lite liv är ju inget nytt. Det gäller även barnrummet (där det så klart finns massor av färgglada leksaker också). Elefanten åkte upp i fönstret, säkerligen inspirerad av den här bilden som jag älskar. Barnens gudmor säger dessutom att en elefant i hemmet betyder tur, men snabeln måste peka uppåt! :) Elefanten i fönstret är ett pussel som storasyster fick i doppresent.

pics: seventeendoors
Ännu en doppresent. Älskar hur fint sliten den gamla barnstolen från 1800-talet är av små fingrar på ryggstödet.


6 comments:

  1. for en vakker stol!
    Den gjemmer sikkert på mange historier.

    Håper du hadde en god morgentur!

    God lørdag til deg ♥

    ReplyDelete
  2. Snacka om fina doppresenter!!! Aha det här med elefanter som jag är svag för- måste snabeln peka uppåt- snablar min elefantpall som är rakt ner i golvet.....;) Önskar dig en riktigt skön lördag. Kram

    ReplyDelete
  3. Kul när man fångar upp inspirationen man hittar. Snyggt blev det!

    Kram och fin kväll!!

    ReplyDelete
  4. Stort tack för din vänliga kommentar hos mig. Jag blev väldigt Glad!
    Ha en härlig dag.
    kram
    s

    ReplyDelete
  5. Brunt slitet naturmaterial är det vackraste som finns. Kram.

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.