Tailsweep topp

Monday 27 June 2011

missoni

pics: Costume
En missoni-bikini står högt på min önskelista. Den här var ju supersnygg, tycker jag. Just nu befinner jag mig nämligen i värmen, därav detta bikiniinlägg. Det är även därför mitt nystartade bloggande haltar lite.. Men snart kommer lite nya bilder som jag tagit, nu när vi fixat internet.

Den allra finaste Missoni-bikinin jag sett är den här på Kristin Cavallari. Så fina färger (närbild nedan). Men den kanske inte passar en tvåbarnsmamma.. Men fin, som sagt!


Här finns det fler att välja mellan, och det är sommarrea!

2 comments:

  1. Åhh det finns ju så många fina bikinis, det konstiga är att de inte sitter lika snyggt på mig som på modellerna;) Kram Johanna

    ReplyDelete
  2. åh så snygg, jag älsar missoni!

    ReplyDelete

Note: only a member of this blog may post a comment.